Fresh UP

Univerzita a kavárenská kultura. Dvě věci, které jsou neodmyslitelnou součástí Olomouce jako takové. Univerzitní bistra Fresh UP pak v sobě spojují obojí naráz. Dejte si šálek dobré kávy v příjemných univerzitních kulisách. Jeden Fresh UP najdete na přírodovědecké fakultě, druhý na fakultě filozofické a třetí na fakultě pedagogické.

Káva na mnoho způsobů, dort či čerstvé sladké pečivo, případně lehký oběd v podobě sendvičů či salátů. To vše bistra Fresh UP nabízí, a to nejen pro zaměstnance a studenty, ale i pro širokou veřejnost. Na filozofické fakultě navíc můžete za pěkného počasí posedět na krásném rekonstruovaném nádvoří, které je kolemjdoucím běžně skryto, a mrknout můžete i na parkánové zahrady, které jsou hned za rohem. Na přírodovědecké fakultě pak vedle vás bude kroužit obří Foucaultovo kyvadlo a s šálkem v ruce můžete navštívit vyhlídkovou terasu či geopark. A z pedagogické fakulty to máte třeba jen kousek do Bezručových sadů, kde se můžete pokochat Univerzitou Palackého z podhledu.

Před malým hladem vás zachrání také bistro v univerzitní menze na Neředíně.

FreshUP PřF — 17. listopadu 1192/12
Mapy Google

FreshUP FF — Křížkovského 512/10
Mapy Google

Fresh UP PdF – Žižkovo náměstí 951/5
Mapy Google

BistroUP Neředín — tř. Míru 644/113
Mapy Google

skm.upol.cz

 


Zpět

Nastavení soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.
Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.
Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.